Visos

Kokybės garantija

Dokumentų tvarkymas archyviniam saugojimui

Pagal galiojančius teisės aktus sutvarkome įmonės dokumentus, susisteminame, paruošiame apskaitos dokumentus. Sutvarkyti, susiteminti dokumentai padės sutaupyti laiko sąnaudas, taps lengvai surandami

Dokumentų naikinimas                   

Atrenkame naikinimui dokumentus, kurių saugojimo terminai pasibaigę, parengiame dokumentų naikinimo aktą ir Jums pageidaujant sunaikiname.

Bankrutuojančių ir likviduojamų įmonių dokumentų tvarkymas

Pagal galiojančius teisės aktus tvarkome likviduojamų ir bankrutuojančių įmonių dokumentus, rengiame ir suderiname su savivaldybe apskaitos dokumentus, priduodame dokumentus į savivaldybės archyvą bei pateikiame išduotą savivaldybės pažymą.

Elektroninės dokumentų valdymo sistemos diegimas

Dokumentų valdymo sistema padės greitai ir efektyviai suvaldyti dokumentų apyvartą,
savalaikį dokumentų ir užduočių perdavimą ir valdymą. Dokumentų ir procesų valdymo
sistema skirta kanceliarijos, sutarčių, posėdžių, pirkimų ir kitų dokumentų ar užduočių
valdymui bei su jais susijusių procesų automatizavimui.

Dokumentų saugojimas privačiame archyve

Bendradarbiaujant su patikimais partneriais, siūlome modernias privataus archyvo saugyklas bei aukščiausius reikalavimus atitinkančią dokumentų apsaugą, griežtą dokumentų prieinamumo kontrolės sistemą.

Dokumentacijos plano parengimas

Dokumentacijos planas – tai pirmas žingsnis, siekiant susisteminti įmonės dokumentus. Identifikuojame įmonėje esančius dokumentus, nustatome jų saugojimo terminus ir atsakingus asmenis.

Mano

Padėti įmonėms, įstaigoms sutvarkyti įmonės dokumentus taip, kad įmonė patirtų  kuo mažesnes laiko ir žmogiškųjų išteklių sąnaudas juos tvarkant ir administruojant. Skatinti įmones atsisakyti popierinių dokumentų ir perkelti juos į elektroninę erdvę.